نمونه سوالات استخدامی
تبلیغات
ad

مهمترین روش های بازاریابی چریکی یا بازاریابی پارتیزانی

همان طور که وعده داده بودیم در این مطلب به مهم ترین روش های بازاریابی چریکی اشاره می کنیم: ۱) Astroturfing روشی‌ است که در آن از طریق یک سری بلاگ‌های مردمی (که در اصل مردمی نیستند و مالک آن‌ها شرکت ماست)، در مورد کمپینی که برگزار کرده‌ایم صحبت می‌شود، اخبار آن بازنشر می‌شود و […]

هنر بخش بندی لیست در ایمیل مارکتینگ

بخش بندی لیست ایمیل یعنی چه؟ در ایمیل مارکتینگ شما برای ایمیل‌های خودتان کلی مخاطب دارید، اما مطمئنا همه ایمیل‌های شما به درد همه مخاطبان شما نمی‌خورد. پس لازم است که مخاطب‌های خودتان را به گروه‌های کوچک‌تری تقسیم بکنید تا ایمیل‌هایی که می‌فرستید مرتبط‌ تر و شخصی‌تر باشند. اگر این کار را انجام بدهید، در […]

جایگاه استارتاپ ها در اقتصاد ایران

سورنا ستاری در برنامه تیتر شبکه خبر : بزودی استارتاپ ها تمام سیستم آموزش ، فروش و خدمات دهی کشور را متحول خواهند کرد.

میکرو مومنت مارکتینگ چیست؟

در این مقاله توضیح می دهیم که micro moments marketing یا بازاریابی میکرولحظه ها (نوعی رفتار جدید در مصرف کنندگان) چیست و چه معنایی برای برندها دارد.

اصطلاحات رایج در دیجیتال مارکتینگ (بخش اول)

اگر به‌تازگی وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شده‌اید ممکن است فهمیدن اصطلاحات این حوزه …

وبسایت خود تطبیق پذیر چه نوع سایتی است؟

برای رسیدن به موفقیت و جذب بیشتر مشتری ها در سایت می توان از یک سایت مشتری محور با سیستمی خود تطبیق پذیر استفاده نمود.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

بر پایه ی گزارش صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی….

آیا واقعا تبلیغ در گوگل کارساز و موثر است؟

چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم ؟ شاید پاسخ به این سوال….

SEO چیست و استفاده از آن چه اهمیتی دارد؟

مجموعه ای از تکنیک ها و دستورالعمل هاست که سبب می شود رتبه سایت شما در کلمات کلیدی خاص بهبود یابد و ..

چرا محتوا پادشاه است؟

به گفته ی بیل گیتس: “محتوا پادشاه است” اما چرا؟

کلیه ی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شبیر 128 می باشد

uptheme